Hejdå till mitt sociala liv

Idag började dagen med att jag for till skolan och kollade igenom med studiehandledaren vad som fattas före kandin kan tas ut. Och ja, det var en hel del så nu hjälps inte annat än att bita i det sura äpplet och bara ta tag. Jag kommer ha super super mycket hela hösten och kommer verkligen få planera bra för att hinna med allt. (skola, träningar, jobb och gym) Så får nu säga hejdå till mitt sociala liv en bra tid framöver efter denna helg. Men man ska ändå komma ihåg att inte köra slut på sig själv. Men kommer inte nära på att ha lika mycket tid för mina vänner nu.
 
 
 
 
 
Bra saker är också på gång, speciellt inom cheerleadingen. Berättar mer i ett senare skede!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0