Yesterday

 
Igår efter jobbet bestämde jag mig för att hälsa på hos pappa, där firade vi Riitta som har födelsedag på måndag med skumppa och smått och gott. 
 
 
 
Kira hade bett pappa att komma med rosor, och hon hade sagt men inte med gula rosor. Vad tror ni pappa kom hem med? GULA ROSOR. Haha. Vad tycker ni om gula rosor? Själv skulle jag aldrig personligen köpa gula rosor, men jag tycker ändå att de går.
 
 
 
Igår kom Kärpäts och Tapparas finalmatch, och Kärpät vann! Wuhuu!
 
 
 
 
Det firades också med ett glas skumppa.
 
 
 
 
Kvällen avslutades med bastu och någon thriller. Sedan kom finaste Vane och sov me mej. Så skön lördag, och så skönt att vakna upp pigg idag!
 
 
Lördagens goda nyheter var också att Finland vann medaljer i alla grenar de tävlade i, i VM-tävlingarna i USA och i cheerleading! De fick tre stycken brons medaljer, och detta var de bästa resultatet hittills. (i naistensarja, sekasarja och naisten tanssisarja)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0