Valborg

Valborg är en av mina favorit högtider på hela året. Varför? Det har börjat bli varmare, det är vår och sommaren är bakom dörren. Valborg och första maj betyder mycket olika färger, och det är glädjens fest. Alla är oftast på bra humör och det är mycket människor i farten. Jag minns alltid då vi väntade på att få fira valborg redan på högstadiet, då vi skulle ut och supa till hoviska. Haha!!
 
Nedan kommer några bilder från tidigare år.
 

 
Denhär bilden tror jag är från en valborg om jag inte minns helt fel?
 
 
 
Här gick vi kanske på 9:an? Och är inte heller här säker på om vi firade valborg eller skolavslutning..
 
 
 
2011?
 
Den här bilden tror jag är tagen då vi gick på gymansie?
 
 
 
2012 eller 13
 
 
2012?
 
 
2013
 
 
Det enda jag minns att denhär bilden är från förra året.
Resten av bilderna är från tidigare år, om någon av mina vänner minns vilka år så kommentera under!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jae

https://cdn1.cdnme.se/1560359/7-3/img_7891_5182d80bddf2b30d6e900bdd.jpg 2013 ;)

2015-04-28 @ 23:17:36
URL: http://yae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0