Om onsdagen

 
Gårdagens snapchat förrän jag for till skolan.
 
 
 
 
Gårdagens snapchat efter skolan, haha. Nu  just händer de inte så mycket annat i mitt liv än skola, jobb, gym, cheer, och på den tid som lämnar över så försöker jag göra undan skoluppgifter. Igår kom världens bästa mamma också hit på besök igår ♥  
 
 
 
Oftast då mamma kommer på besök så har hon med sig blommor. Det är konstigt hur de blir så mycket mer hemtrevligare hemma då man har mer blommor. Jag älskar att ha blommor i mitt hem.
 
Träningarna igår gick sååå bra! Lätt ett par av de bästa träningarna hittills på hela säsongen! Vi håller som bäst på att öva till föreningens våruppvisning som är den 16.5! Boka in de i kalendern!
 
Jag vaknade redan vi 8-tiden, och bestämde mig för att skippa föreläsningarna idag och lämna hem och skriva undan på deadlines.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0