Måndag

 
Måndagen har börjat med föreläsning, och de var lätt en av de mest intressanta föreläsningarna jag varit på. Ser framemot resten av kursen som fortsätter imorgon! 
 
 
 
Efter föreläsningen for vi och förhandsröstade med Jemina, håller tummar och tår för att min kandidat ska komma in!!
 
 
 
Det har varit för jävligt väder ute idag, och det har inte varit så kul att traska runt utan paraply! Alla mina paraplyn går alltid sönder. Berätta mig var jag kan köpa ett som skulle hålla?!
 
Har haft lös mage i några dagar men bestämde mig för att fa på gymmet ändå, och var på Ainos bodyattack, lika bra som alltid! Nu ska jag gå och sova så jag orkar stiga upp imorgon, och får hoppas på att de är bättre väder ute!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0