230914

Jag kommer inte nu på en tid framöver ladda upp lika mycket bilder från vad jag gör om dagarna som hittills. Detta för att min telefon är på service. Jag har också funderat på att jag borde börja använda min systemkamera igen för att få bättre bilder. Ända minuset med den är att den är så stor och jobbig att bära med på. Men får se. 
 
Som bäst sitter jag på bibban och jobbar med en uppgift som har deadline idag klockan 13, är ute i sista minuten som vanligt... Annars på dagens planer har jag massör, och match ikväll. 
 
Och tillbaka till gårdagen och Paradise Hotel, är så taggad för att Samir kom tillbaka till hotellet! Min favorit från förra säsongen, oppaa! Hoppas ni får en bra vecka allihopa :)
 
 
 
Såhär glad känner jag mig idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0