X

1. Hur gammal är du om fem år?  27! Låter så mycket!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? 

 

3. Hur lång är du? 161,5 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? If I stay

5. Vem ringde du senast?  Gabi

6. Vem ringde dig senast? Topi

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Far till våning 2"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms oftast

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? För lite på en vecka sen

11. Vilken ögonfärg har du?  Brungröna typ

12. När vaknade du i dag? Efter 9 någongång

13. Vilken är din favoritjulsång? Typ last christmas eller all I want for christmas is you

14. Vilken är din favoritplats? Mitt hem

15. Vilken plats föredrar du minst? Är höjdrädd. Så något högt ställe.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? 10 år är en lång tid, har faktist ingen aning.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Att jag skulle dö. Eller att någon var under min säng. Ville alltid att mamma skulle titta under sängen.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Kommer inte på något speciellt nu.

19. Hur stor är din säng? 160

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Underbyxor och min natipaita

22. Hur många kuddar har du i sängen? 6

23. Hur många landskap har du bott i? Landskap? Säkert i alla möjliga hus som finns. Höghus, radhus och egnahemshus. Egnahemshus är lätt bäst och kan inte tänka mig bo någonannanstans då jag blir "stor". Eller kanske typ i  en takvåning.

24. Vilka städer har du bott i? Vasa och Hangö.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota

26. Är du social? Aa oftast iallafall

27. Vilken är din favoritglass? Choko

28. Vilken är din favoritefterrätt? Glass

29. Tycker du om kinamat? Joo

30. Tycker du om kaffe? Joo de är okej

31. Vad dricker du till frukost? Vatten

32. Sover du på någon särskild sida? Sidan som är mot väggen

33. Kan du spela poker? Nej

34. Tycker du om att mysa/kela? Vem skulle inte tycka om de?

35. Är du en beroendemänniska? Beror påå

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, eller vet

37. Vill du ha barn? Joo

38. Kan du några andra språk än svenska? Finska och engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Joo

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Bättre pool, eller beror på havet

41. Vad spenderar du helst pengar på? Resor

42. Äger du dyrbara smycken? Joo

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Salkkarit och Paradise Hotel

44. Kan du rulla med tungan? Tror de iallafall?

45. Vem är den roligaste människan du känner? Roligaste.. Jag vet faktist inte

46. Sover du med gosedjur? Joo med mitt gosedjur som jag haft sen liten

47. Vad har du för ringsignal? Den som finns klart på iPhonen

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Joo

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Ett nagellack på bordet

50. Flirtar du mycket? Njä

51. Kan du byta olja på bilen? Haha, har ingen aning om hur man skulle göra

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste? Playing for pizza

54. Läser du dagstidningen? Nu som då

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Nja ibland

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? NRJ

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Anteckningar från metodik föreläsningen

59. När var du i kyrkan senast? På sommaren då Janina blev konfirmerad

 

 

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Tarja

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 3 dagar tror jag

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Gabi som kockade åt mig idag

63. Vad lyssnar du på just nu? Jar of hearts

64. Har du varit med i tidningen? Joo

65. Vad är det konstigaste du ätit? Typ sniglar?

66. Vem såg dig naken senast? Måste svara som Daniela, någon granne om de råkade titta in vid rätt tillfälle

67. Vad är det för färg på din tandborste? Rosa

68. Hur imponerar man på dig? Genom att vara sig själv

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Oftast Gabi, Eve eller Salla

70. Har du någon piercing? Öronen och napan

71. Din största vinst? Har aldrig vunnit något större

72. Civilstånd? Singel

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Fejjan, youtube, blogg.se, paow.se, yae.blogg.se, webmailen typ

74. Är du fåfäng? njä

75. Ångrar du någonting du gjort? Ja

76. Hur gammal är din pappa? Han är född 67, så vad är han? 46,47? Min matte suger.

77. Vilket är ditt drömjobb? Att jobba för barn.

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Finns för mycket

79. Vad har du haft för husdjur? Hamster, marsvin, kanin och så har vi nästan alltid haft hund hemma

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Orkar inte tänka

81. Svär du ofta? För ofta

82. Sverige när det är som bäst? Good question

83. Kan du åka slalom? Hatar de. Värsta vintersporten jag vet.

84. Vad har du ätit i dag? I skolan och laddade tidigare upp en bild på vad G lagade åt oss

85. Vad har du för utbildning? Jobbar på den som bäst.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Hatar denhär frågan.

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Hmm, mina fötter kanske

88. Vilken är din bästa egenskap? Att jag är snäll och omtänksam

89. Vilken är din sämsta egenskap? Att jag tar saker för personligt och blir ledsen i onödan

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Kommer inte på en ända

91. Saknar du något? Inget speciellt nu

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Joo de tycker jag

93. Vad gör dig ledsen? Mobbning och då någon tar en förgivet

94. Vad gör dig glad? Många saker

95. Har du varit gift eller förlovad? Nej

96. Vad ska du göra i helgen? Jobba lite och fira min vän som fyller år

 97. Vad är det knasigaste du gjort? Inget som jag vill berätta :D

98. Vad har du för laster? ??

99. Vem är din förebild? Mamma

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Se på PH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0