031014

Dålig uppdatering, för jag inte ännu heller har nät hemma som funkar ordentligt. Jag har den senaste veckan suttit på föreläsningar, jobbat, träffat vänner och tränat. Det är typ min vardag. Kommer inte på något speciellt som skulle ha hänt. Idag har jag börjat dagen med 90 minuters massage, och nu sitter jag som bäst på bibban och försöker jobba.
 
Igår träffade jag kära Tony som är i Vasa på besök. Senare kom också Topi och Eve till mig och bara hängde. Kan konstatera ännu en gång att jag har världens bästa vänner. Bilder från den senaste tiden kommer bara jag får tillbaka min telefon osv.
 
 
 
Och ett stort grattis till en av mina bästa vänner Lillis, som fått världens sötaste prinsessa ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0