Om helgen

Vilken skön helg det varit, önskar att den inte tog slut.
 
 
 
 
 
 
 
 
På fredagkväll började vi med skumppa och glögg och efteråt åt vi tre rätters middag hos pappa, tillsammans med Kia och Freddi. Super gott och mysigt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Igår var vi på Vikings vinteruppvsining, och alla lag var grymt bra och hade fina uppvisningar. Speciellt Quciksilver och Iron! Deras coacher får vara så nöjda, och min Vanessa var så duktig! Så stolt över dig ♥  Däerfter så for vi och kollade på estenomernas fashion show som var på Åbo Akademi. Josefina och hennes klasskompisar hade jobbat hårt och showen var helt toppen :)
 
På kvällen tog vi det bara lugnt hemma hos pappa, med bastu och TV. Fick världens bästa sov sällskap av Vanessa.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag började vi morgonen med frukost som pappa hade fixat. Kira har idag födelsedag så vi firade henne. Efteråt gick jag tillbaka och sova och vaknade 14:30. Haha! Har iallafall fått vila ut ihelg ordentligt. Åt senare ännu middag hos mamma, hon hade lagat min favorit mat. Såå gott! Känns som jag inte gjort något annat ihelg än ätit en massa gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0