Cheerleading

Förra helgen tävlade Vikings junirolag Iron i SM-karsinta kilpailut. I karsinta kilpailut får alla lag delta. Iron blev 9/21, och detta betyder att de slapp vidare i att tävla om en plats i finska mästerskapen i Helsingfors i december. Så duktigt kämpat! Min favorit Vanessa är med i Iron. ♥
 
Denna vecka tävlar vårt miniorlag Quicksilver. Får hoppas det går lika bra för dem med!
 
 
 
 
Två bilder från då jag själv varit med och tävlat i finska mästerskapen i cheerleading. Jag lovar vi hade världens bästa lag då, med så bra sammanhållning, och ibland saknar jag så mycket tillbaka. Vi hade alltid så kul och jag lovar en av de bästa känslorna som finns är att få vara med sitt lag på tävlningsmattan och göra sitt bästa tillsammans med sitt lag.
 
 
 
 
 
 
Nästa veckas lördag (22.11) kommer hela föreningen att ha uppvisning på Variska från klockan 15-17! Be there :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0