#WCVPLATINUM

Från och med nästa vecka börjar jag träna igen med damlaget Platinum, som är ett tävlingslag. Har varit med i Platinum förr, men slutade i gymnasiet för att allt annat kändes viktigare då. Orsaken jag sa var säkert "jag ska satsa på skolan mer", men de är nog inte så sant då man tänker efter. I gymnasiet blev man myndig, och ärligt talat var jag mycket mer intresserad av att festa, hänga med vännerna och inte göra så mycket annat, och jag kan säga att skolan kom inte heller i första hand. Cheerleadingen har nog alltid varit viktig för mig ända sedan jag började på lågstadiet, men jag orkade inte i gymnasiet träna fyra-fem gånger per vecka, då de var sååå mycket roligare att vara ute på krogen, och allt kändes nytt då man fyllde 18 år! Började i Rhodium förra året som är föreningens andra damlag, dock för nybörjare främst. Det är mycket gamla medlemmar med i Rhodium och därför har jag trivts där som fisken i vattnet, men det är tråkigt att göra saker om och om igen som man själv lärde sig i miniorerna. Nu fick vi chansen att byta över till Platinum mitt i säsongen, jag funderade över saken i några dagar, och tänkt att nu fan ska jag tillbaka, och jag kommer ge allt! Motivationen är iallafall på topp! Så från och med nästa vecka är jag och Eve back in business! 
 
 
BIG A
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0