Fun friday

På fredag började jag dagen med att traska in till stan helt i panik för att hitta en klänning. Hittade som tur en i H&M, och gick sedan hem. Stressade mig i duschen, fixade och sedan kom Fanny och Kirsi och hämtade mig och vi åkte till stadshuset för att se på Fannys examination. Fanny blev restonom! Grattis! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter att allting var klart i stadshuset, for vi till Strampen var vi åt och efter det satt vi vid Hoviska och åt glass. 
 
 
 
 
 
Halv sex tiden var vi vid flygfälte för att hämta Jeppe.
 
 
 
En bild på Kirsi medan vi väntade.
 
 
Denna dag fyllde också mina kära syster 20 så henne firade vi på Kantarellis, och fortsatte därifrån till Strampen.
 
 
 
 
Tack för en helt toppen dag till alla, kunde inte blivit bättre!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0