130514

Denna dag har börjat med att vakna halv 8, och det har jag inte gjort på ett tag, fan så trött jag var. Jag åt morgonmål och gick iväg till läkaren. Efter läkaren kom jag hem och städade lite, lagade lunch och sen gick jag iväg till Jonna&Joonas, var jag hade bokat frissa tid till Minna. Mitt hår blev super lyckat än en gång och jag är så nöjd! Minna är verkligen duktig! Vi klippte av ca 7cm från mitt hår, och nu ser det ut att må mycket bättre. 
 
 
 
 
Mitt nya hår! Vad tycker ni?
 
 
 
Min håruppsättning igår!
 
 
 
Gårdagens lunch med Salla, man får lätt stans bästa sallad på Bistro i Saluhallen!
 
 
 
Dagens morgonmål
 
 
 
En bild från Replotbron i söndags, vilken dimma!

Kommentarer
Postat av: daniela

hårfärgen passar jättebra! :)

2014-05-13 @ 20:44:26
URL: http://ddanielas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0