X

Senaste dagarna har hänt en hel del, eller så inte? Kanske det bara känns så. Nå iallafall på onsdag hade jag ledigt, och jag mötte upp Ansku över en kaffe på Aschan. Tiden går alltid så snabbt med henne då man har mycket att tala om, och hon utstrålar positiv energi! 
 
 
 
Efter att jag hängt med Ansku, så for jag hem till Gabi och hängde i några timmar. Och senare på kvällen träffade vi Salla också. På onsdagen hade jag dessutom så jäkla ont i benen så jag knappt slapp upp då jag suttit mig ner..
 
 
 
Köpte också ett nytt iphoneskal som jag älskar, så snyggt!
 
 
På torsdag fortsatte träningsvärken, och den hade nästan bara blivit värre. Drog mig ändå 8.30 till gymmet på RPV tillsammans med Eve. Började tydligen jobbet klockan 9, så jag kom en timme försent eftersom jag hade skrivit upp till mig själv att jag skulle befinna mig klockan 10, men det var ingen fara med det! Efter jobbet hade vi ännu träning, ganska lite folk på plats, men vi fick öva akrobatik och så hade vi kuntopiiri. 
 
 
 
 
 
 
Några selfies har jag också hunnit ta! 
 
 
Idag har jag börjat dagen med att städa hela lägenheten... Städade senast för en vecka sedan och jag hade lyckats rådda till det igen. Nu har jag städat allt, tvättat byk, bytt lakan, dammsugit och tvättat golven osv. Nu måste jag till nästa skicka en par mail, skriva på en hemtent och hänga upp byk.. Senare ikväll ska vi hem till Mirva eftersom hon firar sin födelsedag! Kommer bli kul!
 
 
 
Trevlig helg!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0