TGIF

Nu är det fredag på schemat, skönt! 
 
Idag började jag dagen med att ringa till mommo och fråga om hon kan handla lite mat åt mig, haha. Snäll som hon är så hämtade hon mig och så for vi till butiken och handlade. Hon var påväg själv också. Så härlig mommo jag har ♥ Efter butiken for jag och hängde till mommo och moffa, har haft så ont om tid på senaste. Vi talade om allt mellan himmel och jord, och vi skrattade mycket! Så nu lever man antagligen lite längre igen! ;) 
 
Resten av dagen har jag försökt få ihop en skoluppgift, och klockan 1730 befann jag mig på gymmet och vi tränade benen. Det var ett så tungt gympass, men nu känns det toppen! 
 
Efter gymmet for jag ännu till Eve en stund, vi lagade mat, och kollade TV. Klockan är 21 och jag är helt död.
 
 
 
Dagens läsning, jag älskar skvallertidningar!
 
 
 
Mat inhandlad!
 
 
 
 
2 selfies
 
 
 
Believe in miracles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0