ny vecka - nya möjligheter

God morgon!
 
Bloggandet har gått igen lite sämre de senaste dagarna, men det beror på att jag har Fannys gamla iphone i business, och den är så jävla trög... Allting går så långsamt, plus att de inte är så bra kvalite på kameran, så får inga bilder. Och det är mycket tråkigare att läsa inlägg utan bilder. 
 
Nu just snöar det ute och jag borde cykla iväg mot jobbet, inte precis det mest lockandet vädret ute, de skulle ju bli vår nu! Jobbar idag från 10-17, och därefter har jag inga planer, annat än jag tänkt fara på lenkki. 
 
Fredagen gjorde jag inget speciellt, träffade Salla en stund, och gick relativt tidigt och sova. På lördag morgon vaknade jag upp för att fara på spinning. Resten av dagen jobbade jag med skoluppgifter, och på kvällen for vi ut en sväng med Salla. 
 
På söndag gjorde jag inte så mycket annat än var hemma och slöade, och på kvällen for jag till mamma övernatten. Igår jobbade jag från 7-14.30, skötte ärenden och på kvällen var jag på bodyattack! De nya bodyattack programmet kändes så mycket tyngre än det gamla. Resten av kvällen var jag hemma och kollade på TV, och slapp och sova i tid. Nu känns det som att jag har massa nya krafter inför denna dag!
 
 
 
Haha, ända bilden jag tagit med photoboot på länge. Men jag bjuder på den :'D
 
Om ni vill se vad jag håller på med nu, när de inte är så lätt att ladda upp nya bilder p.g.a telefonen så följ mig på instagram @katrinakallio 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0