fredag och jobb

Denna dag har jag börjat med att städa min lägenhet, och därefter fortsatte jag genast på kvällsjobb. Kom just hem och nur är de väl bara att försöka sova eftersom jag ska vara tillbaka på jobbet klockan 7. Väntar bara på att klockan ska vara 1430 imorgon så att jag får ta helg! 
 
 
 
 
 
Idag då jag såg mina arbetsturer för augusti så hoppades jag på att augusti månad ska gå snabbt så man får börja skolan igen.. Man borde ju inte önska de ska bli höst, men det är så mycket skönare att bara ha skola och jobb ibland. Till skolan går man om man har lust, men till jobbet måste man gå. Jag kommer i princip bara jobba hela augusti månad. Suck. Jag tycker om mitt jobb, och trivs där super bra. Men önskar jag skulle få njuta lite mer av sommarn, ända trösten är ju att de kommer pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0