Torstai on toivoa täynnä

Holaa!
 
Veckan har gått rätt så fort och det är redan torsdag idag. Solen skiner och det är fint väder ute, och så jävla kallt! Började denna dag med att möta upp Jemina och traska iväg till skolan. Vi hade föreläsning från 9-12 och nu just går vi en så jobbig kurs, usch. Vi lunchade i skolan och därefter gick jag en sväng via apoteket och hem. Är så himla förkyld nu just så de inte är klokt, plus att jag knappt kan gå då det värker i mitt knä. Vet inte alls vad jag har för fel i knät, och har aldrig haft ont förr. Hoppas det går om.
 
Vad jag införskaffade i apoteket var:
 
 
Burana som ska lindra värken i mitt knä.
 
 
 
Otrivin Comp, som ska hjälpa min stockade och rinnande näsa.
 
 
 
Och Histec som borde hjälpa mot min allergi. Har antagligen nässelfeber. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0