Tisdag

Vi är igen inne på en ny vecka, och jag har en massa saker att göra. 
 
Igår fick jag ärligt talat ingenting gjort med skolarbeten. Var istället på gymmet och på kvällen och hälsade på Janina, Emma & Hoai. Då jag kom hem somnade jag ganska snabbt som tur. 
 
Idag har jag börjat dagen med träning på gymmet. På vägen hem träffade jag Laura som var ute på lenkki, så lämnade och tala med henne säkert i över 30 minuter. Just har jag kokat en soppa som blev väldigt lyckad, med tanke på att jag första gången i mitt liv kokade maletkött soppa. Nu ska jag fortsätta dagen med att tvätta byk, städa lägenheten, och skriva på ett grupparbete och en hemtent. 
 
 
Soppan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0