Solig onsdag

Min onsdag har börjat med att jag kollade gårdagens Paradise Hotel avsnitt, är så otroligt glad över att Paow kom tillbaka! Har läst hennes blogg i många år, och jag tycker hon är grym. Hon lever sitt liv utan att bry sig i vad andra tycker och tänker, dessutom tycker jag att hon verkar väldigt härlig som person. Hoppas hon vinner!! Annars tycker jag väldigt gott om Aina och Samir, Thobias är också härlig!
 
 
 
 
Paow nere på Magaluf år 2012, var vi träffade henne!
 
 
Efter PH gick jag till gymmet och tränade, nu har jag just ätit och håller som bäst på att skriva en hemtent, tog bara lite paus. Med den ska jag hålla på så länge tills jag blir klar! Har ganska mycket jobb på kommande så måste jobba på alla lediga dagar så jag får skoluppgifterna undan!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0