Mera om 2013

Gjorde du något som du aldrig gjort innan?
 
Jaa jag flög ensam för första gången i mitt liv, och så besökte jag ett nytt land (England). 
 
Höll du några av dina nyårslöften?
 
Jag minns faktist inte om jag gjorde några nyårslöften!
 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
 
Ja, och några bekanta också.
 
Dog någon som stod dig nära?
 
Nej som tur inte!
 
Vilka länder besökte du?
 
Jag besökte England,Turkietx2 och Estland.
 
 
Bild innan jag hoppade på planet till London. (Har jävligt lite bilder från London)
 
 
 
Antalya, Turkiet
 
 
 
Alanya, Turkiet
 
 
 
Tallinn, Estland
 
Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
 
14.8
 
Vad var din största framgång 2013?
 
Kommer inte på någonting speciellt. Har väl inte gjort någon så stor framgång.
 
Har du varit sjuk eller skadat dig?
 
Jaa jag blev väl sjuk första gången i Turkiet i mars, då jag hamnade på sjukhus och dropp.
 
 
 
Och så har jag haft problem med min fot...
 
 
 
 
Annars har jag bara haft vanlig flunssa, angina och sådant.
 
Bästa köpet?
 
Tror jag måste säga min Boomerang jacka. Älskar den!
 
Vad spenderade du mest pengar på?
 
Skulle vilja skriva något vettigt... :D Men mat, fest och resor!
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
 
Mina vänner och cheerleadingen, skulle jag säga.
 
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013?
 
Måste säga som Janina, Avicii - wake me up, Macklemore - thriftshop& and we danced & Kemiaa.
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
 
Gladare :)
 
Vad önskar du att du gjort mer?
 
Tränat& pluggat och sparat pengar!
 
Vad önskar du att du gjort mindre?
 
Här borde jag väl skriva festat, men då skulle jag ljuga :D 
 
Hur tillbringade du julen?
 
Tillsammans med familj, släktingar och vänner!
 
Blev du kär i år?
Nej.
 
Blev du tillsammans med någon?
 
Och åter nej.
 
Favoritprogram på TV?
 
Salatut elämät, ser inte på så mycket annat på TV! Jaa Broadchurch var också toppen!
 
Bästa boken du läste i år?
 
 
 
 
Kan lätt konstatera att bland de bästa böckerna jag någonsin läst!
 
Största musikaliska upptäckten?
 
De vet du. Så bra! :D
 
 
Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
 
Minns iallafall inte..
 
Något du önskade dig men inte fick?
 
Minns inte det heller..
 
Vem saknade du?
 
Ingen speciell, va jag nu skulle komma på iallafall.
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
 
Jobbade och efter de kom mina vänner till mamma var jag hade ordnat en liten fest!
 
 
 
Vad fick dig att må bra?
 
Alla bra stunder och cheerleadingen!
 
Vilken kändis var du mest sugen på?
 
 
 
Största misstaget?
 
Kommer icke på något nu.
 
De bästa nya människorna du träffade?
 
Anna, Vilma, och så är jag glad att jag börjat hänga mer med Julia& Saana. Där är fyra toppen tjejer!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0