ÅRSRESUMÉ

Januari:
 
 
 
 
Mat hos Fanny och så kollade vi The Impossible på bio.
 
 
 
 
Vi var på back to school.
 
 
 
 
 
Vi åkte till Helsingfors med Gabi och chillade i några dagar.
 
 
 
 
 
Mäkynen blev 30, och det firades på Fontana!
 
 
Februari:
 
 
 
Det var många deadlines, tenter och jobb.
 
 
 
 
Kaffestunder.
 
 
 
 
Fick kalvo jänteen tulehdus i foten, vilket gjorde så ont.
 
 
 
 
 
 
Utgångar.
 
 
 
 
Jobb.
 
 
 
 
'
 
 
Den sista februari hade mamma födelsedag. :)   


Fastlaskiainen.
 
 
Mars:
 
 
 
 
Chill.
 
 
 
 
 
 
Tonys avskedsfest och Fanny åkte till Thailand för 3 månader.
 
 
 
 
 
 
Vi åkte till solen& värmen tillsammans med mommo över påsken.
 
 
Hamnade också på sjukhus, och tror att för första gången på dropp i hela mitt liv? Iallafall vad jag minns.
 
 
April:
 
 
 
Tog farväl av mina bästa vän som flyttade över till grannlandet för några månader.
 
  
 
 
Häng med syster.
 
 
 
 
Hälsade på Tammerfors tjejen.
 
 
 
 
Utekväll.
 
 
 
 
Hälsade på hos Ellen& Wilda
 
Bodde dessutom en stor del av mars och april tillsammans med Gabi.
 
 
 
 
Och så firade vi självklart valborgsmässoafton.
 
Maj:
 
 
 
 
Första maj firades bland annat på Sky.
 
 
 
Jag flyttade.
 
 
 

Cheerleading våruppvisning på Variska.


I maj firade vi morsdag, jag har nog världens bästa mamma <3
 
 
 
 
Första middagen åts ute i Fira.
 
 
 
 
 
Jag åkte med mommo till vår villa som ligger nära den ryska gränsen.
 
 
 
Där hade vi sommar redan!
 
 
 
 
 
Välkommen hem fest för Fanny, vol 1.
 
 
 
 
 
 
 
Välkommen hem fest för Fanny, vol 2.
 
Juni:
 
 
 
 
 
 
Josefina och ellen blev studenter, och några andra vänner och bekanta med!
 
 
 
 
Vi firade skolavslutning.
 
 
 
 
 
 
Vi chillade på Fannys villa i det härliga sommarvädret.
 
 
 
 
 
 
Utekvällar på bland annat Strampen.
 
 
 
 
Midsommar firades med bland annat Lillis. Det blev en lugn midsommar för min del.
 
 
 
 
 
 
Båtutflykt till Kalajanne med familjen och mummi.
 
 
 
 
Njöt överlag annars också över junimånad, som var väldigt fin!
 
 
Juli:
 
 
 
 
Utekväll med härliga vänner.
 
 
 
 
Hoviska häng.
 
 
 
 
 
Jag åkte via Helsingfors till London, och därmed flög jag första gången alldeles ensam!
 
 
 
 
Jag jobbade.
 
 
 
 
Vi simmade i Maxmo.
 
 
 
 
Åt ute och satt mycket på Kanttis terass i solen.
 
 
 
 
Hängde mer på Strampen.
 
Sista juli firade vi också Fanny som blev 22!
 
 
Augusti:
 
 
 
 
Vi firade mig med förfest och Olliskväll!
 
 
 
 
 
Konstensnatt firades.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Vi åkte till värmen en vecka med Gabi, resmålet blev Alanya.
 
 
 
 
Jag började mitt andra år på ÅA.
 
 
September:
 
 
 
Lunch med Jaana& Gabi ute i solen.
 
 
 
 
Höst.
 
 
 
 
 
 
 Spasemester i Tallinn!
 
 
Sallas inflyttningsfest.
 
 
Utekväll.
 
 
Studier.
 
 
Höst.
 
 
Villa-avslutning, fast det var väl redan i augusti om jag inte minns helt fel.
 
 
Oktober:
 
 
Jag började träna cheerleading igen.
 
 
 
Skolarbeten.
 
 
 
Jag var sjuk.
 
Har tagit lite bilder i oktober så minns inte riktigt vad vi gjort.
 
November:
 
 
 
Kalender fotografering.
 
 
 
 
Mila blev 1 år.
 
 
 
 
Träningar.
 
 
Åt för första gången på Wazaca.
 
 
 
Farsdag.
 
 
December:
 
 
 
 
 
 
Uppvisning.
 
 
 
 
Utgång.
 
 
 
Mer utgång.
 
 
 
Ost& vinkväll.
 
 
 
 
 
Utgång efter Damjans minnesturnering.
 
 
 
 
Bus med Vanessa.
 
 
 
 
Chill.
 
 
 
Janina har tydligen lånat min telefon...
 
 
 
 
Lillajul med gänget.
 
 
 
 
Julafton.
 
 
 
 
Juldagen.
 
 
 
Utgång.
 
 
 
Nyår.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0