X

Nu har det gått en hel vecka sedan jag bloggade och det har hunnit hända en hel del under den gångna veckan, både positiva och negativa saker.
 
För en vecka sedan på onsdag hade vi bowlingkväll med cheerleading laget. Det var riktigt roligt eftersom man inte känner så bra sina lagmedlemmar när laget blivit nytt!
 
 
 
 
 
På onsdag kollade vi PH-final hos Janina, Emma och Hoai. Det gick inte som förväntat och fel person vann. Men kanske det är så för att han helt enkelt spelade bäst och så fult man bara kunde. Men hur är det man säger, don't hate the player, hate the game..
 
 
På torsdag hade vi träning med laget, och det gick helt toppen bra! Gud vad jag älskar cheerleading ♥
 
Fredagen spenderades först på jobb, och sedan körde vi utgång med 2 stycken av ina favoriter, Eve & Gabi.
 
 
 
Träffade på nåra av våra bästa pojkkompisar på Sky, bland annat Jukka och Aksu.
 
 
På lördag åt vi hos pappa.
 
 
 
Lördagskvällen spenderades med Nora.
 
 
 
 
På söndagen gjorde jag inget speciellt, och inte på måndagen heller för den delen. Igår (tisdag) hade jag föreläsning och på kvällen var det iinflyttningsfest hemma hos Janina, Emma & Hoai för vår släkt.
 
 
 
Fanns en massa gott som de bjöd på!
 
 
 
Vanessa har tydligen tagit egopics på sig själv!
 
 
Annars har jag igår och idag haft så jäkla ont i magen, och ingen matlust. Har sovit dålgit hela förra natten på grund av magsjukan så skippade dagens föreläsning... Hade frissatid bokat för idag, så slet mig dit till 1345, och mitt hår blev super bra! Är så nöjd :) 
 
Har inte haft någon frissa jag gått hos på senaste tiden eftersom hennes jag förr var hos så har slutat. Men nu kommer jag fortsätta i framtiden att gå till Minna, super duktig och trevlig. Bild kommer senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0