LEJONKUNGEN

Det har gått lite dåligt med att blogga på senaste tiden. Har helt enkelt haft så jäkla mykcet att göra. Både jobb och skola och tiden har ändå inte räckt till, måste försöka göra upp ett schema för hur jag ska få allt uträttat. 
 
OS avslutades också på söndag. Jag har inte föjlt med så mycket, annat än vad TV:N har varit på på jobbet. En gren har jag ändå följt med i och det är hockey. Jag tycker Finland kan vara stolta över sitt brons, så himla bra jobbat! Och vi alla kan vara speciellt stolta över Teemu Selänne som bidragit med så mycket för vårt land, Finland, inom ishockeyn, under många många år! Vilken man, helt otroligt! Går inte ens och beskriva med ord. '
 
 
 
 
 
 
 
 
Dessa bilder har delats en massa gånger på Facbook, och på instgram. 
Vi kan ju inte annat än vara stolta ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0