X

 
 
Jullov och jobb
 
 
 
För några dagar sedan hade vi en liten julfest på jobbet tillsammans med patienterna och alla hade på sig tomteluva, och så var de dagis/och skolbarn och uppträdde, så mysigt!
 
 
 
 
På tisdag slapp jag också på gymmet för första gången på tre veckor, de var så skönt! Och kan ännu en gång konstatera att Aino har så bra jumppatimmar, de är lätt bäst på hela gymmet. Ni som inte provat, do it!
 
 
 
 
Har känt sedan typ måndagen en kosntig känsla i lungorna. Blev igår så osäker på om inte lungfebern gått om så jag var och besökte sjukhuset. Jag som alltid tänker på de värsta, så trodde ju redan att jag typ har lungcancer.) Sköterskan som lyssnade på lungorna var så jäkla duktig, kände mig super trygg i hennes händer, och hon fick mig att lugna ner mig och slippa rädslan. Hehe, och joo allt var bra! Men bättre att alltid vara på den säkra sidan.
 
 
 
 
 
 
 
Idag efter jobbet har jag också julstädat.
 
 
 
 
Tack vare pappa och Jukka som var hit igår har jag nu fått min tjockaste vinterjacka, äntligen! Efter förra vinter förde jag den ner till mitt källarförråd, och märkte för en tid sen att jag surprise surprise hade tappat nyckeln dit, så de fick såga upp låset igår. Haha! Jag kan lyckas med vadsomhelst. Men joo nu är problemet löst iallafall.
 
 
 
Igår var vi på teater med mamma, och den var riktigt bra! Lite för lång i min smak!
 
 

Kommentarer
Postat av: nelli

kan du böra skriva ut va du har fö kläder på dig?:)

2014-12-22 @ 17:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0