I'm dreaming of a white christmas

Jag tycker att det har regnat så mycket de senaste dagarna, och det är redan mitten av december. Jag hoppas hoppas så mycket att vi ska få snö till julen. Nu just har jag inte helst någon julfiilis, fast jag hoppas den kommer snart. Snön påverkar så mycket saken. Jag har tagit jullov från skolan och det känns så skönt. I början av januari måste jag seriöst börja skriva på min kandidatavhandling, men tills dess tänker jag inte göra en ända skoluppgift, eller helst tänka på några.
 
 
 
Bild från förra julen
 
Julen är lätt min favorit högtid på hela året. Jag älskar traditioner och alla traditioner som hör till julen. Man får spendera tid med de som betyder mest. Familjen, släktingar och underbara vänner ♥
 
 
 
Bästa vänner
 
 
 
Bild för 2 år sedan
 
Imorgon åker jag ner till Helsingfors och får hoppas att jag får ta med mig julfiilisen tillaka till Vasa sedan. Så skönt att ha fyra dagar ledigt från jobbet också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0