Helsingfors

 
På fredag åkte jag till Helsingfors med pappa, Kira och Janina
 
 
 
På lördag var vi på stan med Janina och Salla och träffade bland annat på Diandra
 
 
 

 
 
 
 
Fångade julfiilis på stan
 
 
 
Vi såg bland annat Janna också på stocka
 
 
 
 
Sedan var vi på pizza med pappa, Kira, Janina och Salla
 
 
 
 
 
Var och kollade på finska mästerskapen i cheerleading, var bland annat min älskling Vanessa tävlade. Deras program gick helt huippu bra och de kom sjunde, vilket är as bra i junior serien eftersom tävlingen är så hård då alla lag är så jämn bra.  Jag är så stolt speciellet över Nessa ♥
 
 
 
 
Salla
 
 
Vapiano
 
 
 
 
 
 
 
Selfietime
 
 
 
 
 
Biljetter inför nyår är fixade!
 
 
 
Tråkigt då jag väntade på att Salla fixade
 
 
 
Påväg hem
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0