Ny vecka!

Just nu lyssnar jag på Per Gessle, han har så sköna låtar, och dessutom försöker jag städa på samma gång. Tidigare idag har jag jobbat 7-14.  Då jag slapp hem sov jag till klockan 17 huvudvärken bort, och for sedan på BA. Skönt att vara tillbaka på gymmet efter en veckas paus. Och imorgon har jag igen träning med Aino, så kul! 
 
Helgen var jag på jobbet som jag kanske nämnde tidigare, jobbade lördag kväll och söndag morgon. Då jag slutade jobbet hämtade pappa mig och så hängde jag där hela eftermiddagen.
 
 
 
Bild från igår före min jobbtur.
 
 
 
 
Min Nessa ♥
 
 
 
Vi gick över till grannarna på skumppa och tårta, eftersom Riitta fyllde år!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Avslutade kvällen med Salla och Replot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0