Mycket på gång

Nu just är det mycket på gång. Har 2 upgifter som jag håller på å kämpar med, och deadlinen är fööör snart! Hur fan lämnar jag alltid allt till sista minuten? Det är otroligt, jag vet. 
 
Annars idag har jag tränat med Aino, och det var ett så tungt träningspass hon höll för mig idag, tror jag aldrig varit lika röd i ansiktet som efter träningen. Jag har också försökt sköta ärenden, och så har jag varit och hälsat på hos mommo och moffa, och hemma hos mamma. Som bäst befinner jag mig hos pappa och väntar på att klockan ska bli halv 8 så jag får se på salkkarit. Sedan ska jag jobba så länge ögonen hålls öppna på skolarbeten. Så sådant.
 
 
 
Dagens lunch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0