Mer om helgen

På lördag började jag dagen med att träffa Gabi, därefter mötte jag upp Ansku på stan och vi satt och talade över en kaffe, lika mysigt som alltid! Fick också njuta av det härliga vädret!
 
 
 
Efter stan hämtade jag Morris som jag skötte om en natt. Vi började med att fara till Janina & co. Hjälpte Janina med hennes hår! De skulle på årsfest och alla var super snygga!
 
 
 
Selfie
 
 
 
 
 
 
goose morris ♥
 
 
På kvällen for jag till pappa, eftersom Vanessa har blivit 12 år så vi firade henne. 
 
 
 
ni är guldvärda J&V, älskar er ♥
 
 
 
sötnos
 
 
 
På söndag njöt vi bland annat av det härliga vädret med Salla!
 
 
Nu har veckan redan dragit igång, och det är redan tisdag kväll! Otroligt hur tiden går så fort. Har jobbat båda dagarna 7-14, igårkväll var jag på BA, och kvällen avslutades med kaffe tillsammans med Salla, Gabi, Eve och Fanny. Och nu då jag fått detta inlägg klart ska jag dra iväg till gymmet på bland annat BC. Ännu morgondagen har jag jobb, och sedan tar jag påsklov! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0