#TGIF

Tror det aldrig vart så skönt med helg som nu! Har varit så trött den senaste tiden, så det är verkligen skönt att få ta det lugnt och bara vila. 
 
Igår jobbade jag 7-14, och därefter hämtade Fanny mig och vi for till henne. Gabi kom senare. 17.30 befann vi oss i Gerby på sminkskola, vilken var mycket givande. Och man lärde sig nya saker av kosmetologen som man inte visst om förr. 
 
 
 
Gabis snapchat som jag screenshottade :D
 
 
 
 
Efter sminkskolan for vi med Gabi till Rosso och åt middag. Senare träffade vi Salla. Tillslut fortsatte vi med Gabi till Jimi och Vilma, var bland annat Junnu, Topi, Aksu och Hakkeri var. De fick oss med lurat till Mällis på en. Halv 3 stupade jag i säng. Så en sådan fredag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var sminkskolan från hair house? Vad kostade det och hur många var ni? Är du nöjd? :)

2014-04-15 @ 12:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0