Helg

Har varit dålig på att blogga senaste tiden. Nu senaste dagarna har jag varit sjuk, och har en sån enorm flunssa. Näsan rinner hela tiden, har haft sjuk hals och feber. Säker någon vår influensa. Har haft sjukledigt från jobbet i några dagar, men har ändå måstat dra mig på föreläsning till skolan så jag ska få en kurs.. Extra jobbigt att sitta på kurs när man är sjuk, men tur man inte behöver göra något ansträngande. Bara lyssna och anteckna. Nu är jag iallafall på bättringsvägen och har sluppit febern. Hela helgen kommer jag jobba, imorgon kväll och på söndag morgon. Får se hur det kommer att gå! 
 
 
 
Nu ska jag börja sova, är så trött! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0