Glada vappen!

Idag är det sista april vilket betyder, att vi firar här i Finland valborgsmässoafton! Vi kommer att vara hos pappa först, och sedan ska vi mot stan! Vädret är ju dock inte det bästa, men vi ska inte låta det störa, de kunde ju vara värre!
 
Nu innan det roliga måst jag ändå föröska göra klart en essä, plus att jag har lite andra ärenden att sköta också. Jag vet inte vad det är med mig, men jag jobbar bäst under press, och speciellt då det är jävligt bråttom. Sådan är jag tydligen. Lovar alltid att jag inte nästa gång ska lämna allt till sista minuten, men det är ändå det jag gör?! Jaajaa, dumt huvud så får kroppen lida.
 
 
 
 
 
Bilder från tidigare år på valborgsmässoafton!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0