Tummen upp för tisdag

Det är såå mörkt ute nu, och kallt. Man känner att hösten är här, vilket egentligen är ganska skönt! Man får ha på sig så mysiga kläder.
 
Ikväll har jag haft världens bästa mamma på besök, som fyllde mitt kylskåp på samma gång hon kom hit. Oj vad såna små saker gör en glad. Nu klarar jag mig fint hela denna vecka. Vi såg på salkkarit och drack te, hon gav också massage åt mig, har hela nacken helt jumissa. Tur har jag henne ♥ Hon är guldvärd. 
 
Avslutade kvällen hos Gabi och vi kollade på en kriminalserie som började förra veckan. Den är så himla spännande. Eve var också där. Nu ska jag snart börja sova så jag orkar vakna klockan 7 men ska först läsa igenom en engelskauppgift. Hoppas ni haft en lika bra tisdag som jag har! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0