Toppen helg

Ännu en helg är förbi och det är redan måndag eftermiddag. Fredagkväll hade jag föreläsning 17-20.30 och på lördag hade jag föreläsning 9-15. Jag for lite tidigare från föreläsningen eftersom vi skulle på brunch& modevisning klockan 14 tillsammans med Gabi, Janina, Eve och Salla. Brunchen var god och det var trevligt att se på modevisning på samma gång. Senare på lördagen hade vi kalenderfotografering till cheerleadingen. Någon som vill köpa en kalender för nästa år? :D Kvällen avslutades med ishockeymatch och utgång. En riktigt lyckad lördag blev det! 
 
Igår var jag på träningar och efter det for jag hemma till mamma och äta, och på kvällen hade jag Niksu, Gabi, Salla och Eve här.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0