Onsdag

Sov så himla dåligt förra natten, usch. När klockan ringde 7 imorse var jag helt död och tänkte helvete att jag måste stiga upp nu. Någonstans i bakhuvudet fanns de en tanke att någon morgon skulle engelskan börja först 10, steg upp och kollade kalendern och så var det ju faktist, just idag började engelska föreläsningen först klockan 10 så fick en timme till att sova. Denna lycka! 
 
Engelska föreläsningen pågick i tre timmar och därefter lunchade jag på skolan tillsammans med Jaana, Jemina, Anna, Ellen, Natalie och Sofia. Nu ska jag hoppa i duschen för att det känns så och därefter ska jag sova en kort nap och ta itu med en engelska uppgift. Sounds like a plan! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0