Tisdag

Imorgon har redan så gott som halva veckan gått. Idag började min dag med föreläsning, de är ny period nu. Därför är det en hel del som ska göras i de gamla kurserna och nästa vecka ska allt vara klart. Efter föreläsningen var jag på gymmet och efter det har jag kollat på skolgrejer. Senare ikväll har jag träffat E&G. 
 
Jag borde gå och sova tidigare om kvällarna, nu är klockan också nästan halv 12. Problemet är bara det att jag inte får tag på sömnen. Borde påriktigt sova någon timme mer om nätterna. Det är bara så svårt att vakna till exempel klockan 8 då det är kolmörkt ute. Känns som mitt i natten då ännu, och jag är ingen morgon människa... Men nej, imorgon är det också väckning klockan 8 som gäller så nu måste jag stänga datorn och gå och lägga mig. Ska försöka lägga upp alla frågor&svar från frågestunden hit imorgon. Tack& Godnatt!
 
 
Gammal bild
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0