Fredagens planer

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket. Varit trött och haft huvudvärk. Har ändå försökt jobba på en engelska essä, inte med så god framgång dock. Sovd en halvtimme från 1745-1815 då jag blev väckt av mamma som ringde. Största delen har jag kollat på TV, bl.a på BB extra, salkkarit, Idols och Broadchurch.
 
Hade på facebook klickat att jag kommer delta i ett evenemang på SKY imorgon, och mellan alla som klickat de kommer delta i evenemanget utlottades VIP-paket till en person. Jag& Eve hade deal att om någon av oss vinner tar vi med den andra. Ingen av oss brukar ha så stor framgång i sådana här saker så vi tänkte nu inte destomer på saken. Idag fick jag ett meddelande om att det var jag som vann VIP-paketet. Wuhuu! I VIP-paketet ingår en hotellnatt på Sokos, gratis inträde + gratis dricka på SKY imorgon kväll. Så ni vet vad jag och Eve kommer göra! Så kul med spontant! 
 
 
Min partypingla!

Kommentarer
Postat av: janina

JEEE KIVA :D

2013-10-11 @ 11:35:11
URL: http://yae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0