291010

God morgon!
Jag kan inte göra annat än klaga på att jag hatar min förkylning. Har redan missat två viktiga föreläsningar plus att jag kommer måsta gå på omtent i engelskan eftersom jag måste snyta mig mellan 2 minuters mellanrum, + alla hostattacker jag får och känner mig inte frisk heller, bättre att inte smitta ner någon annan eftersom jag har stegring ännu. Har sovit mycket bättre denna natt men med hjälp av en burana 1000mg. Har vaknat ofta till att jag har måstat snyta mig eller hosta men inget går att jämföra med natten innan.. 
 
Nu måste jag ändå börja jobba på en hemtent eftersom den ska vara inlämnad på torsdag och då är det absolut sista deadline, blir bråttom med den också. 
 
 
Saknar värmen 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0