21:59

Var på bibban till sådär 16-tiden och sen plockade Janina upp mig. Vi for till Mummi var vi lagade tortilla och till efterrätt blev de äppelpaj och vaniljsås. Nami!

 Senare drog vi till LL på venyttely. De var en timmes venyttely så de var riktigt skönt för musklerna, och annars också avslappnande och inte tänka på något alls, låta hjärnan bara vila. Under venyttely timmen blev jag också positivt överraskad, i slutet då musklerna var mjuka så fick man i en övning stretcha spagat. Har alltid gått bättre för mig med vänster ben framåt och tänkte för skojs skull se hur långt ner jag slipper, och till min överraskning fick jag spagat!! Woppa, så kul, har inte testat det på många år. Med höger ben framåt behöver jag dock lite övning ännu. Nu ska jag hänga upp byk och sedan börja sova! Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0