RAPUNZEL OF SWEDEN

Är så trött på mitt tunna och korta hår. Känns som att det aldrig växer, de blev lite lite tjockare av ett schampo, borde kanske använda det en månad till. De skulle säkert växa bättre om de inte var så ljust, men vill inte färga mörkare heller då jag trivs i mitt blonda hår. Har tänkt på att kanske färga dipdye i något skede men får se, då skulle topparna iallafall vara mörka. Har haft det en gång innan och jag gillade det, men let's see. 
 
Vill inte heller sätta i sinett eller tejp- förlängningar eftersom de sliter på håret så himla mycket, och jag borde försöka låta det växa nu.. Mina klips förlängningar är super slitna, så därför beställde jag idag nya klips förlängningar på Rapunzel of Sweden. Jag hoppas hoppas så mycket på att de skulle hinna komma innan helgen, men jag tror ändå inte de gör det. Nåja isåfall får jag senast nästa vecka nya klips förlängningar. Woppa!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0