Onsdag

Engelska tenten for så jäkla dåligt igår, helt åt skogen. Bestämde mig för att efter tenten fa och träna istället. Vilket gjorde gott. Annars på dagen skrev jag på en essä och kollade svenska Paradise Hotel. Klockan 17 var det cheerleading träning som gällde. Tyckte personligen att träningarna inte var till så stor nytta eftersom två flyers fattades så det gick inte att göra någonting riktigt. Fick ändå tränat på min akrobatik, vilken gick bättre än förväntat. Vi hade i slutet av träningen konditionsträning vilken var så tung, de kanske inte hade kännts lika jobbigt om jag inte hade tränat på gymmet i nästan 2 timmar före gymmet. 
 
Idag har jag så grym träningsvärk i benen, tar till och med ont att gå. Dels från igår och sedan från måndagens spinning. Men det är skönt! 
 
Btw, är jag så taggad för att se på svenska Paradise Hotel, eftersom min favorit bloggare från Sverige medverkar där, nämligen Paow. Så kul! 
 
Nu har jag en massa på gång som jag är så förväntansfull för, men måste göra skoluppgifter nu. Eller före de ska jag laga mat men sedan ska jag börja producera text. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja har så ont i mina benmuskler av träningen :D

2013-11-20 @ 20:31:20
URL: http://Jsfina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0