Fredag

God morgon! 

Har vaknat redan fast jag skulle få sova idag, störande.. 

Igår jobbade jag alltså min första dag och det gick hur bra som helst. Jobbade bara i tre timmar eftersom det bara var "övningsdag". Senare på kvällen var vi hemma hos Laura och Köpi och kollade på deras söta flicka, hon var så liten! Avslutade dagen på Subway.   

Det blev lite ändrade planer med helgen, eftersom jag också ska hinna jobba, i dagarna två. Idag har jag ledigt och jag funderar på om jag borde börja dagen med body på gymmet. Skulle dessutom måsta hinna till stan, har träningar klockan 16-18 och därefter ska vi ha myskväll på WH iallafall tillsammans med Fanny, Eve och Gabi. 



Grattis på födelsedagen goose! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0