*

Vilken toppen söndag det varit, har hunnit med så mycket!
Började dagen med att äta subway tillsammans med Fanny hemma hos henne. Därifrån for jag på träning. Vi hade en ganska lyckad träning fast inte så många kunde komma på plats. Vi övade lite inför Variska var vi ska ha uppvisning den 1.12. Vi åt hemma tillsammans med hela familjen och for därifrån på Milas 1-års kalas. Så snabbt 1 år har gått! Hon är för söt. 
 
Jag har också hunnit vara på lenkki, hälsat på hos Salla och nu har jag myskväll för mig själv med lite smått och gott och Solsidan. Dagens avsnitt var helt okej, inte sådär super bra. Klockan 10 ska jag börja sova, är såå trött.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0