*

Vi for till Fannys villa igår på kvällen tillsammans med Fanny och Eve. Vi kollade 2 stycken filmer, båda var thrillers. Jag älskar att se på spännande filmer. Båda var ganska bra, men med dåliga slut. I ena filmen var Mickan från Solsidan med, tror filmen var inspelad någongång i slutet av 90-talet och början av 2000-talet. Hon var så ung. Jag har alltid tyckt att Mickan är super vacker, och det var hon som yngre med. Senare på kvällen kom några kompisar också på besök till villan en sväng.
 
Vi somnade sedan vi 02-tiden, och sov ut idag till klockan 13, så skönt med mycket sömn. Jag sov dessutom så gott som jag alltid gör på Fannys villa. Det var så mörkt och tyst. 
 
Idag har jag inte gjort så mycket annat än besökt Kela, har lite trubbel med stöden, måste försöka fixa saken. Annars har jag haft kvällsföreläsning och så har jag träffat Salla och Gabi. 
 
Jag ser mycket fram de närmaste dagarna fast en hel del skolarbeten ingår i schemat. Mest av allt ser jag framemot att vi har 2 stycken cheerleading träningar ännu denna vecka, på fredag och på söndag, så kul! Nu är det dags för att börja sova så jag orkar vakna på morgonen och dra mig till skolan. 
 
 
Gammal bild
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0