Den kommande veckan

Intensiv, men en bra och rolig vecka på kommande. 
 
Idag ska jag läsa på engelska hela dagen och på kvällen ska jag på spinning&core. Imorgon (tisdag) ska jag läsa på engelska, skriva engelska tent och på kvällen har vi träning, ser så mycket framemot träningarna! Sist gjorde jag arabiflikki och det har jag inte gjort på många år. Det gick bättre än jag trodde och jag är så stolt över mig själv! På onsdag måste jag skriva 2 inlämningsuppgifter, och på kvällen ska jag se på en statistik uppgift tillsammans med pappa, på gymmet ska jag också i något skede. På torsdag har jag föreläsning, därefter ska jag jobba med statistik och på kvällen ska vi antagligen till Laura. På fredag tänkte jag börja dagen med body på LL, vi har kanske träning, och på kvällen ska vi iallafall ha SPA+mys kväll med tjejerna på WH. Lördagen kommer börja med egen gjord brunch, och därefter ska vi och se på futsal matcher, det är Damjans minnesturnering ihelg. På lördag kommer vi köra utgång och på söndag blir det mer matcher. Hela veckan är så gott som planerad! 
 
Bloggar alltid då jag hinner. Nu ska jag stänga alla sociala medier och börja plugga på allvar! Hoppas ni får en bra start på veckan :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0