Fullt upp

Har haft så fullt upp på senaste tiden så jag har inte hunnit bloga destomer, har inte heller haft något intressant att skriva om. Haft mycket jobb, och skolarbeten. Har en hel hög skolarbeten ännu innan jag får ta sommarlov. Fast jag ska ta sommarlov lite i förväg ändå. På onsdag åker jag till Antalya (Turkiet) med mommo och då ska jag ta det så lugnt och vila upp, skönt! Före det har jag ändå massor att göra. Det fortsätter med jobb imorgon (7-14), därefter måste jag hinna till mommo och moffa, träffa pappa med familj (bara tiden räcker till), gå på stan, förbereda en presentation, tvätta byk, packa, söka mitt pass och en massa andra saker som jag behöver med, ut och äta middag för att fira Jaana som fyller 20, och ännu hinna umgås med mina vänner + mamma med familj. Min tidtabell är så tight för morgondagen. På onsdag ska jag ännu till skolan på föreläsning+ hålla presentation och sen ska jag vips till flygfältet. Men då jag fixat allt detta får jag äntligen ta lov för en vecka. Ska ännu skriva hit jag måste söka min system kameras laddare, så jag får ta mycket bilder.

Nu måste jag försöka sova så jag orkar vakna om 6 timmar och traska iväg till jobbet! Vet inte när jag hinner uppdatera bloggen igen, senast då jag är tillbaka på finsk mark, men ska försöka ännu före jag far. FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM VAR JAG KOMMER UPPDATERA UNDER RESAN OCKSÅ; @katrinakallio


Kommentarer
Postat av: Mea

vitsi miten ihanaa päästä lomalle! :-)

Svar: Joo, älä muuta sano! :) ja nyt saa rentoutua ja kunnolla!!
Katrina Kallio

2013-03-26 @ 09:12:42
Postat av: sara

trevlig resa kitty!! :)

2013-03-27 @ 09:04:58
URL: http://zaraemiliasjoblom.blogg.se
Postat av: janina

försökt ringa men du svara int o ringd int tibaka :D sku önska en skön resa!!! :) <3

Svar: Joo ja så de, men hann aldrig ringa tillbaka då måsta hoppa i flyge å issa ej mer då va i Antalya sen, men tack!! :D <3
Katrina Kallio

2013-03-27 @ 21:52:27
URL: http://yae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0