120313

Godmorgon!
Har just vaknat och jag har sovit gott. Men ändå är jag döds trött och önskar jag bara kunde gå och sova igen. Jag har jobbat nu i sträck fredag, lördag, söndag, måndag, och ännu återstår idag, onsdag och torsdag. Sedan har jag 3 dagar ledigt från jobbet! Skönt. Från och med nästa vecka börjar jag också ha mindre jobb så jag hinner med skolan. Jag har nu på senaste haft så mycket så jag inte ens har orkat ta mig till gymnet på länge, men snart blir det ändring på de :)

Nu ska jag hoppa i duschen, fixa mig och traska iväg till jobbet. Jobbar kväll idag. Återkommer igen då jag hittar tid!


Kommentarer
Postat av: Anonym

var jobbar du och med vad? :)

Svar: Jag jobbar på sjukhuset! :)
Katrina Kallio

2013-03-12 @ 12:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0