X

Klockan är 0109 och jag är inte ens så trött. Idag har jag vaknat tidigt och läst på tent. Tenten var klockan 14, och gick sådär. Svår var den, hoppas jag bara slipper igenom! Orkar inte tenta om...

På eftermiddagen besökte vi Arken med Gabi. Satt ute där i de soliga vädret :)
Ikväll har jag ännu besökt Strampen, där Janina, Josefina, Emma, Juulia och Hoai var. Hade det riktigt roligt tillsammans med dem i de härliga vädret.

Avslutade kvällen med att fara ut och köra med Emilia. Det var riktigt skönt att få tala med henne, om saker som allt och inget. Emilia är verkligen en person som man/jag kan lita på till 100%, och till henne kan man tala om allt. Hon är positiv, bra på att lyssna och hjälper alltid. <3


Kommentarer
Postat av: Emilia

ooh va fint skrivet, tack <3

2013-06-09 @ 22:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0