Midsommardagen

Denna dag började med jobb klo 7, och jag slutade klockan 15. Hämtade Lill efter det och hängde hos oss en stund. Senare blev det mat med hennes familj och gud så god mat hennes föräldrar lagat. Nypotatis, sallad, grillat, och kaka till efterrätt.

Kvällen avslutades med häng hos Janina tillsammans med Lill och Hoai. Nu är klockan 00;57 och jag ska ta natten. Har sovmorgon imorgon och ska först till jobbet till 12, skönt! :)

Hoppas alla haft en bra midsommar, för min del blev det en lugn midsommar med mycket jobb, kvalitetstid mest med Lill (en av mina bästa vänner) och vi har fått tala om allt mellan himmel och jord. Men har också hunnit med andra saker.(som jag nämnt tidigare). Bra så! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0